Αναζήτηση
Dioikitikes Ypiresies
Location: https://login.thessaloniki.gr/pls/orasso/orasso.wwsso_app_admin.ls_login?site2pstoretoken=v1.2~BE3349C9~E8434B252D8D08A21BFC585CFD10BD4EB3DFC58B301DD258C64013D3892300E9F0653749F8C896B42210546CB1B0DD9FB3690501FAB7F60C27A101CA1B0348CA8196BB9F96A91A05AB43DFB7895C5C07F990D21C2659F6F04412403DE9EE97706075ED4F57259BFC9C410B9A0139320005958B6CB01037A3619B8D7C3641CF59939D6250233DE5BEDEACF397442BDD8B0B6679EC1B0512FC6114C26B84346B8DE05EDCE0C1908D1D1D21FA4B5C3566AF7B644F7A3D16C5940B616FE71129C74921B155A0A131B7D1FAF4473BA57DEE2E4335EB711FB38EF264E79E87CDEF58FBDFADB076628901E6
Διοίκηση Δημοτικές Επιχειρήσεις
 
Διάθεση δωρεάν mobile εφαρμογών.
Βελτιώνω την Πόλη μου με νέες δυνατότητες. Κατεβάστε τις mobile εφαρμογές για iOS και Android.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για βελτίωση και αναβάθμιση των παρεχομένων Ψηφιακών Υπηρεσιών προς τους πολίτες, διαθέτει ελεύθερα, δύο εφαρμογές για κινητές συσκευές (smartphones, tablets κ.τλ.) που αφορούν τη χρήση της υπάρχουσας ψηφιακής υπηρεσίας «Βελτιώνω την πόλη μου».
Η υπηρεσία «Βελτιώνω την πόλη μου» έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την INFALIA, εταιρεία τεχνοβλαστό του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΚΕΤΑ) και την INTELSPACE, εταιρεία τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Πρόκειται ουσιαστικά για μια διαδικτυακή πλατφόρμα υποβολής αιτημάτων – παρατηρήσεων πολιτών, τα οποία και προωθούνται προς επίλυση στις Τεχνικές Υπηρεσίες και η οποία λειτουργεί ήδη με μεγάλη επιτυχία, έχοντας τύχει θερμής υποδοχής.

Η υπηρεσία παρέχει στον πολίτη τη δυνατότητα παρακολούθησης της εξέλιξης του αιτήματός του και τον ενημερώνει για κάθε αλλαγή στην κατάσταση που αφορά την πρόοδο επίλυσής του. Παράλληλα, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να ψηφίσουν ένα αίτημα, προκειμένου να αναδείξουν τη σημαντικότητά του και έτσι, να δοθεί προτεραιότητα στην αντιμετώπισή του.
Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Σπύρος Πέγκας, τονίζει ότι με αυτόν τον τρόπο, ο Δήμος Θεσσαλονίκης προωθεί λύσεις που στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των πολιτών, ενώ παράλληλα στοχεύει και στην τόνωση της Ηλεκτρονικής Συμμετοχής (e-Participation) και της Ανοικτής Διακυβέρνησης, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Δεν θα σταματήσουμε να εμπλουτίζουμε την ηλεκτρονική μας πλατφόρμα με εφαρμογές που θα βελτιώνουν σταθερά την καθημερινότητα».
«Η διάθεση των mobile εφαρμογών της υπηρεσίας ''Βελτιώνω την πόλη μου'' αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας του Δήμου Θεσσαλονίκης για αξιοποίηση των σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων προς όφελος του πολίτη και αποτελεί καλό παράδειγμα εξωστρέφειας και αποδοτικής συνεργασίας του φορέα με αναδυόμενες εταιρείες - τεχνοβλαστούς της πόλης» τονίζει από την πλευρά του ο chief digital officer του Δήμου, Μπάμπης Τσιτλακίδης.
Οι εφαρμογές διατίθενται για λειτουργικά συστήματα iOS και Android και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τις κατεβάσουν από τους παρακάτω σχετικούς συνδέσμους:
Έκδοση για Android
Έκδοση για iOS